زیارت

ساخت وبلاگ

برترين مشاورين انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي کشور

 

 

مشاوره انتخاباتي

برترين مشاورين انتخاباتي معرفي کشور


لطفا فيلم راز موفقيت در انتخابات : کو گو وگزيده گو چون در https://www.aparat.com/v/GqUnj در اپارات مشاهده فرماييد.


 

يکي از دغدغه هاي هر انتخابات و هر نامزد و يا کانديداي محترمي تحليل و علل موفقيت و يا شکستهاي نامزدهاي انتخاباتي دوره هاي قبل است .در هر دوره يکي از

رفتارها و عوامل در اين ميان پر رنگ تر جلوه نموده است اما در اين رهگذر سخنراني سياسي از اهميت بسيار ويژه و استراتژيکي برخوردار است.

سخنرانيهاي برتر جهان و مخصوصا سخنرانيهاي مقام معظم رهبري و امام و يا  ديگران بزرگان مخصوصا نفرات برتر کانديدهاهاي رياستجمهوري و يا مجلس و يا شوراي

شهر که هيچکدام را هم نبايد هرگز از زياد برد. در اين سلسله مقالات مازيار مير با نگاهي نو قصد دارد پيرامون تخصص بيش از دودهه سخنرانيهاي گسترده سياسي خود

تجربيات خود را در اين زمينه به شما منتقل نمايد .

متاسفانه امروز در هر سايت اينترنتي دوره هاي آموزش سخنراني مجازي مکاتبه اي و….. برقرار است اما بايد اذعان نمود سخنراني سياسي مهارتي است فراتر از

سخنوري و يا سخنراني هاي عادي هرچند کليات يکي است اما کسي که تا کنون پشت تريبون يک سخنراني سياسي و جهت دار حضور پيدا نکرده است هرگز حق

آموزش سخنراني سياسي را نداشته و ندارد و تا بحال در کل جهان هم من چنين چيزي که الان در ايران مد شده نديدم و شايد بد نباشد مراجعه کنيد به صفحات اول

سرچ موتور جستجوگر گوگل و اموزش سخنراني با مدرسان جوان آماتور و کاملا بي تخصص و بي تجربه و…. آري اين فقط يک دزدي آشکار به لحاظ نياز و محدوديت روز

جامعه است ولاغير


لطفا و حتما مقاله مشاورانتخاباتي را هم مطالعه فرمائيد.


اينکه بتوانيد مانند بزرگان ايران و جهان داراي قدرت منحصر بفردي در زمينه سخنراني باشيد يک مسئله کاملا تخصصي است و از آن تخصصي تر آشنايي با رمز و رازهاي

زبان بي زباني يا زبان بدن است. سلاحي کاملا استراتژيک منحصر بفرد که کمتر در جامعه به آن.مسلط هستند و اطلاعات کاملي پيرامون آن نداشته و صرفا با خواندن يک

داستان پرداز غير علمي بنام آلن پيز آنرافرا گرفته و پايه و اساس علمي هم نداشته و ندارند حتي برخي افراد بيسواد با دادن قالي مدارک و توصيه نامه هايي هم دريافت

نموده اند که پر واضح است کاملا بي ارزش است.

آري سخنراني داري دو.بعد تخصص ي است هنر کلامي و هنر غير کلامي که.در اين سلسله مقالات به هر دو.دسته از رفتارها ي حرفه اي خواهيم پرداخت و.نقش مشاور

انتخاباتي.در هدايت و رهبري اين الگوهاي حرفه اي را براي کانديداهاي مجلس و يا نمايندگان کانديداهاي رياست جمهوري تعريف و تبيين خواهيم نمود.

يک سخنران سياسي داراي دو شمشير است شمشير عيان ارتباطات موثر و کلامي است که مطابق آخرين کتاب پر فروش جهان.داراي ???تکنيک حرفه اي است اما

شمشير دوم.دانش و هنر ارتباطات غير کلامي است که قسمت اول آن هنر کاربرد و استفاده از زبان بدن يا زبان مخفي است و قسمت دوم آن که بسيار مهمتر از قسمت

اول است فهم و درک همه جانبه زبان بدن است فهم و درک غلط آفتي بس خطرناک و بسيار مهلک و کشنده است .

 


لطفا مقاله بهترين مشاور انتخابات اصناف در سراسر کشور را مطالعه فرماييد.


 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : برترین,مشاورین,انتخاباتی,معرفی,کشور, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 134 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 16:34

jpop_k2.jpg

معرفي فيلم ميان‌ستاره‌اي

ميان‌ستاره‌اي يا بين‌ستاره‌اي (به انگليسي: Interstellar) فيلمي حماسي علمي‌ تخيلي به کارگرداني کريستوفر نولان است. متيو مک‌کانهي، ان هتوي، جسيکا چستين و مايکل کين در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند. ماجراي اين فيلم درباره‌ي فضانورداني است که از طريق کرم‌چاله‌اي سفر مي‌کنند تا سياره‌اي قابل سکني بيابند. فيلم‌نامه‌ي اين فيلم را کريستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نولان نوشته‌است. کريستوفر به همراه ليندا اوبست و اما توماس تهيه‌کنندگي فيلم را برعهده داشتند. فيزيکدان نظري، کيپ تورن يکي از تهيه‌کنندگان اجرايي و مشاور علمي فيلم است.

وارنر برادرز که پيش‌تر، تهيه‌کنندگي و توزيع برخي فيلم‌هاي نولان را بر عهده داشت، با پارامونت، استوديوي رقيب خود، مذاکره کرد تا آن‌ها هم روي اين فيلم سرمايه‌گذاري کنند. لجندري پيکچرز نيز از سرمايه‌گذاران بود. سينکاپي و ليندا اوبست پروداکشنز نيز از تهيه‌کنندگان اين فيلم هستند. نولان هويته ون هويتما را به عنوان مدير فيلمبرداري استخدام کرد، زيرا والي فيستر مشغول کارگرداني اولين فيلم خود برتري بود. براي فيلمبرداري، نولان از فرمت آنامورفيک ?? ميلي‌متري و آي‌مکس ?? ميلي‌متري استفاده کرد. فيلمبرداري در سه ماه پاياني سال ???? در آلبرتاي کانادا، جنوب ايسلند و لس آنجلس انجام شد. شرکت دابل نگتيو مسئول طراحي و اجراي جلوه‌هاي ويژه‌ي اين فيلم بود.

فرش قرمز بين ستاره‌اي ?? اکتبر ???? در لس آنجلس برگزار شد. اين فيلم در گيشه موفق بود و نظرات مثبت منتقدان را در پي داشت، آن‌ها بيشتر صحت علمي فيلم، موسيقي متن، جلوه‌هاي ويژه و بازي متيو مک‌کانهي، ان هتوي و مکنزي فوي را تحسين کرده‌اند. در هشتاد و هفتمين دوره جوايز اسکار اين فيلم نامزد دريافت ? جايزه‌ي بهترين جلوه‌هاي ويژه، بهترين طراحي صحنه، بهترين ميکس صدا، بهترين تدوين صدا و بهترين موسيقي فيلم شد و از اين بين موفق به دريافت جايزه بهترين جلوه‌هاي ويژه گرديد. بين ستاره‌اي همچنين برنده چند جايزه ديگر براي جلوه‌هاي ويژه، فيلمبرداري و موسيقي فيلم شده‌ است.

داستان

در آينده زمين به علت آتشک (باد زدگي) محصولات کشاورزي رو به نابودي است و هر روز محصولات بيشتري نابود مي‌شود. کوپر (متيو مک‌کانهي) خلبان سابق ناسا که حالا کشاورز شده به همراه پدر زن، پسر جوان و دختر ?? ساله‌اش در يک مزرعه زندگي مي‌کنند. مورفي (دختر کوپر) معتقد است که در اتاقش يک شبح وجود دارد که سعي دارد با او ارتباط برقرار کند.

کوپر و مورفي کشف مي‌کنند شبح يک هوش ناشناخته است که با ارسال پيام با استفاده از امواج گرانشي مختصات دستگاه اعداد دودويي در گرد و غبار به جا مي‌گذارد که اين مختصات آن‌ها را به تأسيسات مخفي ناسا که توسط پروفسور جان برند (مايکل کين) رهبري مي‌شود، راهنمايي مي‌کند. برند فاش مي‌کند يک کرم‌چاله که توسط هوش بيگانه ساخته شده احتمالاً آن‌ها را به يک سياره جديد که اميدي براي زنده ماندن و ادامه نسل بشر است راهنمايي مي‌کند.

مأموريت لازاروسِ ناسا، سه سياره را که به دور يک سياه‌چاله غول‌پيکر (گارگَنچوا) مي‌چرخند، به صورت احتمالي قابل سکونت تشخيص داده‌است: ميلر، ادموندز و مَن نام اين سياره‌هاست که هر کدام نام فضانورداني است که به سمت آن‌ها رفته‌اند. برند کوپر را استخدام مي‌کند تا يک سفينه فضايي به اسم اِندورنس را رهبري کند تا اطلاعات آن فضانوردان را به دست بياورد. اگر يکي از سيارات قابل سکونت باشد بشريت به دنبال او خواهند رفت. عزيمت کوپر مورفي را به شدت ناراحت مي‌کند و اين دو در شرايط بدي از هم جدا مي‌شوند…

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : میان‌ستاره‌ای, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 161 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 12:00

خودرو هيوندا جنسيس بدون شک از جمله زيباترين و با قدرت ترين اتوموبيل هاي مدرن به حساب مي آيد. اين خودرو با داشتن يک موتور قدرتمند و داشتن شتاب بالا به يکي از شناخته شده ترين خودرو هاي جهان تبديل شده است. در ايران نيز اين نوع اتوموبيل به يک خودرو رايج و محبوب تبديل شده است که مي توان گفت با موجود بودن لوازم جنسيس استوک و نو در بازار محبوبيت اين خودرو بيشتر هم شده است.

بررسي لوازم جنسيس استوک

 لوازم جنسيس استوک مانند بسياري از محصولات ديگر داراي درجه بندي مي باشند. اين درجه بندي شامل محصولات بي کيفيت تا در حد نو و همينطور آکبند مي شوند.

 لوازم يدک و قطعات نو خودرو جنسيس هم در بازار پيدا مي شوند و افراد مي توانند آن ها را از مراکز معتبر در سراسر کشور خريداري نمايند اما با وجود دلايل اقتصادي خريد لوازم نو براي خودرو به صرفه نيست و خريداران بيشتر به لوازم خودرو استوک رو مي آورند.

 لوازم جنسيس استوک هم که در بازار خريد و فروش مي شوند از کيفيت خوبي برخوردار هستند و بايد اشاره کرد، بيشتر کساني که از لوازم جنسيس استوک استفاده مي کنند بسيار راضي هستند.

 ممکن است افراد لوازم جنسيس استوک را تهيه کرده و بعد از خريد متوجه شوند قطعه مورد نظر داراي ايراداتي است، به همين دليل بهتر است قبل از خريد با چند کارشناس تماس گرفته يا به صورت حضوري به اين افراد و مراکز فروش مراجعه کنيد تا در خريد خود مشکلي نداشته باشيد.

 کمک گرفتن از کارشناساني که در اين حوزه فعاليت مي تواند بسيار به نفع خريدار تمام شود، چرا که هم فرد اطلاعات خوبي را درباره لوازم جنسيس استوک کسب مي کند و هم مي تواند خريد آسان و بي دردسري را داشته باشد.

کيفيت لوازم جنسيس استوک

 کيفيت از مهم ترين موضوعاتي است که در بازار لوازم جنسيس استوک مورد توجه خريداران مي باشد، البته نه تنها در اين بازار بلکه در بسياري از بازار ها به همين صورت مي باشد.

 در رابطه با کيفيت لوازم جنسيس استوک نيز بايد گفت توانايي و کيفيت قطعات استوک اين خودرو کم از لوازم نو ندارند البته لطفا توجه کنيد، کيفيت قطعات استوک به مراکز يا فروشگاهي که از آن خريداري مي نماييد نيز بستگي دارد.

qhw_x10.jpg

لوازم استوک خودرو جنسيس

 در واقع خريداران بايد بيشتر توجه خود را بر روي يک مرکز معتبر فروش لوازم جنسيس استوک بگذارند و از آن طريق براي خريد يا فروش اقدام کنند حتي اگر قطعه مورد نظر شما در فروشگاه موجود نبود با تماس يا مراجعه به آنجا از کارشناسان بخواهيد تا به شما کمک کنند.

 دليل اين کار آگاهي و داشتن اطلاعات بالا کارشناسان در رابطه با قطعات اصل و قطعات تقلبي و بي کيفيت لوازم جنسيس استوک مي باشد، چرا که اين افراد به راحتي مي توانند تفاوت لوازم اصل و تقلبي را متوجه شوند به همين دليل گزينه بهتري نسبت به جستجو شخص خريدار مي باشند.

 نکته ديگري که بايد توجه داشته باشيد اين است که براي خريد لوازم جنسيس استوک بهتر است از قطعات دست دوم با کيفيت و ترجيحا کره اي استفاده نماييد چرا که عملکرد بهتري را نسبت به ديگر قطعات از خود نشان مي دهند و عمر مفيد خودرو را بالا مي برند.

قيمت لوازم استوک خودرو جنسيس

 دومين عنصر مهمي که مورد توجه خريدار مي باشد قيمت قطعات و لوازم جنسيس استوک است. خودرو جنسيس يک اتوموبيل گران قيمت و زيبا است که به طور معمول چنين خودروي گران قيمتي لوازم و قطعات گران قيمتي نيز دارد.

 خريد قطعات نو اين خودرو براي افراد متقاضي بسيار پر هزينه خواهد بود و البته هزينه اي که پرداخت مي شود به هيچ عنوان هزينه اصلي خود محصول نخواهد بود، به همين دليل و با توجه به اين مسئله بسياري از افراد تمايل به خريد لوازم جنسيس استوک دارند تا قطعات نو خودرو.

 

لوازم استوک خودرو جنسيس

 مي توان گفت در بازار لوازم جنسيس استوک، قيمت از ثبات بالايي برخوردار نيست البته اين موضوع هم بستگي به درجه کيفيت قطعات استوک و هم اينکه مراکز فروش معتبر باشند يا خير دارد.

 اگر فروشگاهي که از آن خريد مي کنيد معتبر نباشد آن ها مي توانند لوازم و قطعات خراب را با قيمت بالا به شما بفروشند، اما اگر مرکز خريد داراي نام و نشان معتبري است فرد يا افراد خريدي امن و راحتي را تجربه خواهند کرد.

کارايي لوازم استوک

 جدا از مباحث قيمت و کيفيت لوازم جنسيس استوک، کارايي آن ها از ديگر مسائلي است که مورد توجه خريداران قرار مي گيرد. مواردي وجود دارند که در آن ها قطعه يا قطعات مورد نظر با کيفيت دلخواه پيدا نمي شوند و يا اينکه پيدا مي شوند ولي کيفيت ضعيفي دارند.

 در اينجا صاحب خودرو مجبور است از قطعات با کيفيت پايين استفاده کند، اما افراد در اين مرحله به کارايي لوازم استوک نسبت به هزينه يا کيفيت آن بيشتر مي انديشند.

 

لوازم استوک خودرو جنسيس

 براي اينکه بتوانيد لوازم جنسيس استوک از نظر کارايي و کيفيت بررسي کنيد چند راه حل براي آن وجود دارد يک اينکه در عمل آن را مورد استفاده قرار بدهيد، يا راه آسانتر اين است بارکد محصول را در اينترنت جستجو کنيد.

 همچنين کيفيت رنگ و يا زدگي محصول نشانه هاي خوبي هستند که با آن محصول را درجه بندي مي کنند. اين دو از مواردي هستند که هر شخصي با اطلاعات کم مي تواند با يک نگاه متوجه شود که آيا محصول داراي کارايي يا کيفيت مناسب است و يا اينکه اينطور نيست.

 استفاده از لوازم جنسيس استوک که داراي کيفيت استانداردي هستند باعث مي شود تا ميزان آلايندگي خودرو کاهش قابل توجه اي داشته باشد و همينطور طول عمر مفيد خودرو به مقدار بسيار زيادي افزايش پيدا مي کند.

 چرا که اگر قطعه يا قطعات مشکل داشته باشد راننده به سرعت متوجه آن مي شود و کار عاقلانه اين است که جلوي خرابي گرفته شود تا از ايجاد مشکلات بزرگتر جلوگيري به عمل آيد.

 شما همچنين مي توانيد براي خريد يا داشتن اطلاعات از لوازم استوک سوناتا بر روي لوازم استوک سوناتا YF کليک کرده و از آخرين اخبار و جديد ترين محصولات اين خودرو ديدن فرماييد.

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : ویژگی,های,لوازم,جنسیس,استوک, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 14:20

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

وبلاگ مقالات ‏10 مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

مزيت کار در فضاي کار اشتراکي

 

‏?? مزيت کار در فضاي کار اشتراکي چيست؟ قبل از انتخاب، با بررسي نيازهاي مان بهتر است بهترين فضا را براي کار کردن انتخاب کنيم.

يکي از جذاب­ترين جنبه­‌هاي آغاز کسب و کار شخصي اين است فاصله گرفتن از رقابت‌هاي موجود در محيط کار است.

ديگر ساعت‌­هاي اضافه‌ کاري، جلسات خسته کننده و پروژه‌­هايي که در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روي ميزتان قرار مي‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اينکه در خانه يا حتي يک کافي‌شاپ روي مبل راحتي بنشينيم و کار کنيم شبيه يک رويا به نظر مي­‌رسد.

اما اين سبک از کار کردن چالش­‌هاي خاص خود را دارد.

وقتي که شما در کنار تلويزيون، تخت خواب و خانواده خود هستيد

کار کردن بدون حواس‌پرتي، با تمرکز و انگيزه بالا دشوار است.

در سال­هاي اخير، فضاهاي کار اشتراکي به عنوان گزينه‌­اي موفق براي حل اين مشکلات به وجود آمده‌­اند.

اخيراً، تيمي از محققان يافته‌هاي خود را درباره فضاي کار اشتراکي در مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد منتشر کردند.

اين تحقيقات نشان مي‌دهد که بين بازده کارکنان در فضاي کار اشتراکي با کارکنان در فضاهاي سنتي تفاوت‌هاي فاحشي وجود دارد.

با نگاه دقيق‌تري دريافتند که کارکنان فضاي کار اشتراکي هدفمندتر و با تمرکز بيشتري کار مي‌کنند.

اين امر ناشي از احساس تعلق آنها به يک گروه است.

کارکردن در کنار جمع اما به صورت مستقل باعث مي‌شود افراد براي کار انگيزه بيشتري داشته باشند.

در ادامه به مزيت‌هايي که فضاي کار اشتراکي را از ساير فضاهاي کاري متمايز مي‌کند، اشاره مي‌کنيم:

 

بازدهي بيشتر

معمولاً کارآفرينان مخاطب جدي فضاهاي کار اشتراکي هستند.

ارتباط با افراد مختلف در يک محيط اداري، انرژي مضاعفي براي ادامه کار در هر يک از آنها ايجاد مي‌کند.

طبق نتايج يک تحقيق که در سايت آفيس وايب منتشر شده، يک محيط کاري اشتراکي باعث کارآيي بيشتر در ??% از کارآفرينان، تمرکز بيشتر در ??% از کارآفرينان، و اعتماد به نفس بيشتر در ??% از آنها شده است.

هيجان حضور در يک محيط کاري اشتراکي، جايي که همه افراد به پروژه­‌هاي مربوط به کار خود مشغول هستند،

باعث مي‌­شود که شما کسب و کار خود را با موفقيت به جلو ببريد.

 

جلوگيري از تنهايي

اغلب گفته مي‌­شود که زندگي يک کارآفرين فقط مي­‌تواند يک زندگي همراه با تنهايي باشد.

از طرفي کار کردن به تنهايي مي‌­تواند تاثيرات منفي روي سلامت رواني افراد بگذارد.

ارتباط با ديگران در يک محيط کاري بخش مهمي از زندگي روزانه اکثر مردم را تشکيل مي‌­دهد.

حضور در يک فضاي کار اشتراکي باعث مي‌شود

که شما در کنار افرادي که ذهنيت و سبک زندگي شبيه به شما دارند باشيد.

اين موضوع باعث مي­‌شود شما در حالي‌که روي پروژه خود کار مي‌کنيد

حس اجتماعي بودن و سرزندگي داشته باشيد.

حمايت عاطفي

اگر تا به حال به عنوان مدير يک کسب‌وکار کوچک به خودتان و يا مسيرتان شک کرده‌ايد، بدانيد که تنها نيستيد

با قرار گرفتن در کنار ديگر کارآفرينان، لحظاتي را که دچار ترديد مي­شويد را آسانتر پشت سر مي‌گذاريد.

شما در مسير کاري خود از نظرات و انتقادات آنها نيز مي‌توانيد بيشترين بهره را ببريد.

 

کاهش هزينه‌ها با امکانات و تيم اجرايي مشترک

هر کسب‌وکاري براي راه‌اندازي و پيشرفت به امکاناتي نياز دارد

که هر کدام از آنها هزينه‌هاي بسياري دارند. مانند: اينترنت پرسرعت، خط‌هاي تلفن مخصوص و تجهيزاتي مانند مبلمان، پرينتر، اسکنر و… .

فضاهاي کار اشتراکي اين امکانات را در فضايي مطلوب در اختيار افراد قرار مي‌دهند.

کسب‌وکارها يا افرادي که در اين فضاها مشغول هستند هزينه ثابتي را پرداخت مي‌کنند

و ديگر لازم نيست دغدغه تجهيزات را داشته باشند.

لازم نيست براي هر کاري محاسبات خاص انجام بدهند و به فکر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها ديگر به نيروي خدماتي يا نظافت ساختمان، تعمير و نگهداري وسائل و… فکر نمي‌کنند.

 

شبکه‌سازي

هر فرد يا گروهي که بخواهد در اکوسيستم کاري خود ديده شود مي‌تواند در اين محيط با کارآفرين‌هاي حوزه تخصصي خود ملاقات کند.

استفاده از تجربه‌هاي اين افراد مي‌تواند تأثير چشمگيري در موفقيت گروه‌هاي کاري داشته باشد.

افراد فعال و باانگيزه در کنار هم اما مستقل از هم کار مي‌کنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌هاي يکديگر استفاده مي‌کنند.

ايده‌هاي جديد دريافت مي‌کنند و پيشنهادهاي خوب کاري دريافت مي‌کنند يا ارائه مي‌دهند.

اين تعامل‌ها باعث مي‌شوند ديد بازتري به مسير کار داشته باشيد

و درک بهتري از توانايي‌ها و مهارت‌هاي‌تان پيدا کنيد.

کار کردن به تنهايي يک مانع ميان شما و افراديست

که مي­توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

يکي ديگر از فوايد کار کردن مشترک اين است که شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانايي‌هاي گوناگون نزديک ميکند

همچنين به شما اين فرصت را مي‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده کنيد.

از مزاياي ديگر اين فضا اين است که برخي سازمان‌ها يا شرکت‌هاي خصوصي بزرگ يا شرکت‌هاي دولتي، بخشي از فعاليت‌هاي خود را در فضاي کار اشتراکي آغاز مي‌کنند.

اين سازمان‌ها با هدف ارتقاء کاري خود و به‌روز بودن وارد فضاي کار اشتراکي مي‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسيار باارزشي براي صاحبان کسبوکارهاي کوچک يا فريلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رويدادهاي مهم

 در يک فضاي کار اشتراکي با کساني که علايق شبيه شما دارند معاشرت مي‌کنيد.

ممکن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سينما، فوتبال و… هم‌کلام شويد.

در ميان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتي در حوزه کاري خود دريافت مي‌کنيد که براي شما بسيار مفيد است.

 از طريق تيم اجرايي فضاي کار اشتراکي هم از رويدادهاي مربوط به کارتان مطلع مي‌شويد.

اين اطلاعات باعث مي‌شود در بهترين زمان بهترين اقدامات را برنامه‌ريزي و اجرا کنيد يا بهترين آموزش‌ها را ببينيد.

 

تمرين سازگاري و حفظ سرمايه اجتماعي

به عنوان يک مدير يا فريلنسر، با حضور در يک فضاي کار اشتراکي ياد مي‌گيريد

که چگونه روابط کاري و سيستم خود را مديريت کنيد.

درواقع يک فرصت آزمون و خطا، بدون هيچ هزينه‌اي در اختيار شماست.

در اين فضا بايد منافع جمع براي شما مهم باشد.

در مقابل بسياري از مسائل بايد منعطف و سازگار باشيد.

بايد بتوانيد بهترين و مسالمت‌آميزترين راه‌حل‌ها را پيدا کنيد؛

چون فضا براي شما اختصاصي نيست و گروه‌هاي ديگري هم درآن مشغول به کارند.

اين چالشها تمرين خوبي براي رويارويي با جامعه کاري واقعيست که بيرون از اين فضا منتظر شماست.

 

کاهش استرس کاري

اگردر خانه حضور داشته باشيد و ساعت کاري مورد نظرتان را مشغول به کار نباشيد مضطرب مي‌شويد.

ممکن است کارکردن شما با برنامه‌هاي خانواده تداخل داشته باشد.

ممکن است صداي تلويزيون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت کند؛

مخصوصاً اگر اتاقي متعلق به خودتان نداشته باشيد.

 وقتي کارتان آنگونه که انتظار داريد پيش نمي‌رود احساس گناه مي‌کنيد

و استرس به سراغ‌تان مي‌آيد.

اما با بيرون‌آمدن از خانه به قصد انجام کار و قرارگرفتن در محيط کاري آزاد اين استرس‌ها از بين مي‌روند.

 

افزايش توانايي مديريت زمان

مزيت کار در فضاي کاري اشتراکي اين است که کارکردن در خانه وقفه‌هاي بسياري در کار ايجاد مي‌کند.

اگر نتوانيد اين وقفه‌هاي کاري را مديريت کنيد از کارتان عقب مي‌مانيد.

ممکن است ساعت‌هاي زيادي در خانه براي کارکردن بمانيد، اما يک‌سوم زماني که صرف کرده‌ايد کار مفيد انجام بدهيد.

بنابراين حضور در فضايي که عوامل مختل‌کننده کار را ندارند، بهتر مي‌توانيد گذران وقت‌تان را مديريت کنيد.

 

جسارت در نوآوري و ايده‌پردازي

ديگر مزيت کار در فضاي کار اشتراکي اين است که وقتي تنها هستيد، احتمالاً محافظه‌کارتر خواهيد بود.

چون همه آسيب‌ها و هزينه‌هاي يک کار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ايده خود را نخواهيد داشت.

اما اگر در يک فضاي استارتاپي قرار بگيريد که همه به دنبال پياده‌کردن ايده‌هاي خود هستند شما هم جسارت پيدا مي‌کنيد.

ممکن است هم‌تيمي‌هايي پيدا کنيد و کار را با آنها شروع کنيد.

حضور در جمع و همکاري با تيم باعث مي‌شود با دلگرمي بيشتري به ايده‌هاي نوآورانه فکر کنيد و آنها را راحت‌تر پيش ببريد.

همچنين در فضاي کار استارتاپي با افراد باتجربه تعامل خواهيد داشت

که کمک چشمگيري به پيشرفت کارتان مي‌کند.

پاراديس هاب در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار:???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : مزیت,کار,در,فضای,کار,اشتراکی, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 20:24

درباره دستگاه زباله خرد کن

دستگاه آشغال خردکن يا زباله خردکن سينک ظرفشويي  که به اسم هاي ديگري نيز شناخته ميشود مانند: زباله خرد کن آشپزخانه، دستگاه زباله خرد کن خانگي شناخته مي شود که  در دهانه خروجي آب سينک ظرفشويي نصب شده و تمام ضايعات غذايي ازجمله اضافه غذا،پوسته ميوه جات ،سبزيجات ، تفاله چايي را پودر کرده و همراه با آب وارد فاضلاب ميکند. اين دستگاه در دو مدل زباله خردکن خانگي و زباله خردکن صنعتي در بازار داخلي عرضه ميگردد .

uucr_image1.jpg

به اين دستگاه، دستگاه زباله خردکن آشپزخانه يا زباله محوکن نيز گفته ميشود.

با نصب اين دستگاه زباله خردکن زير سينک جداسازي بازيافت تر از خشک راحتتر انجام شده که مجراي فاضلاب را از هر گونه چربي و گرفتگي باز مي دارد.

اين دستگاه داراي تايئديه از سازمان هاي آب وفاضلاب ، بهداشت ، محيط زيست ميباشد.

 

  • وزن کم
  • کم صدا
  • پر قدرت
  • کليد اير سويئچ پنوماتيک
  • قابليت اتصال به لوله خورجي ماشين ظرفشويي و لباسويي

 

 

 

شير ظرفشويي و شير آلات بهداشتي

 

شير ظرفشويي در مدل هاي گوناگون ارائه شده است که جز پر فروش ترين شيرآلات ميباشد که همه به دنبال  قيمت مناسب و کيفيت مطلوب به عنوان شير ظرفشويي هستند که بتوانند از آن استفاده کنند و صرفه اقتصادي نيز برايشان داشته باشد.بعضي از اين شير آلات ظزفشويي داراي ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در سراسر کشور مي باشند.

که نمونه از برند هاي بهترين آن ها را به شما معرفي مي کنيم:

شير ظرفشويي قهرمان،شير سينک ظرفشويي قهرمان ،شيرظرفشويي شولدر،شير سينک ظرفشويي راسان،

فروشگاه آنلاين چلونگر در عرضه انواع وسايل کالاي تخصصي ساختماني فعاليت دارد و انواع شير سينک آشپزخانه،شير آلات بهداشتي،ست شير آلات، شير سينک آشپزخانه و… فعاليت دارد.براي ديدن قيمت ها و اطلاعات بيشتر به فروشگاه اينترنتي چلونگرمراجعه کنيد.

 

شير ظرفشويي ها در مدل و برند هاي  مختلف استفاده  ميشوند و از طرح ساده و جذاب بهترين گزينه براي خريد شير ظرفشويي با قيمت مناسب از کارخانه کورد نظر  ميباشد.ارتفاع مناسب تنه شير از سطح سينک وبه کارگيري علم ريختگي از مزاياي محصولات ميباشد.

 

اين نوع شيرآلات را در بازار داخلي با نام هاي مختلفي مانند شير سينک قهرمان، شير سينک ظرفشويي قهرمان يا شير آشپزخانه قهرمان نام ميبرند اما به طور معمول اين شير با نام شير ظرفشويي قهرمان مدل اسپانيايي عرضه ميگردد.

 

شيرآلات قهرمان از لحاظ جنس آلياژ و آبکاري بدنه از کيفيت مطلوبي برخوردار بوده و از نظر رتبه در دسته شيرآلات کلار و شيرآلات راسان قرار دارد.

 

ست شيرآلات قهرمان مدل اسپانيايي داراي شير ظرفشويي، شير روشويي ثابت، شير توالت و شير حمام نيز مي باشد که در قسمت محصولات و با انتخاب شيرآلات بهداشتي قهرمان ميتوانيد مشاهده کنيد و به آساني خريد مطمئن داشته باشيد.

 

کالاي ساختماني چلونگر سعي در ارائه اطلاعات دقيق و کامل از شيرآلات بهداشتي مختلف داشته و بدون تعصب به برندي خاص اطلاعات صحيح را دراختيار کاربران قرار ميدهد تا براي خريد شيرآلات بهداشتي و ديگر محصولات ساختماني تصميم گيري را براي مشتريان عزيز آسان تر نمايد

 

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : درباره,دستگاه,زباله,خرد,کن, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 161 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 16:04

نرده فرفورژه

نرده فرفورژه پله درون ساختمان ها يکي از مواردي است که مي بايست
حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد
تا به اين منظور به هنگام سکندري خوردن يا به هر دليلي افتادن
و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تکيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.
اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد که داخل ساختمان ها بچه هاي کوچک و بازيگوشي باشند
که دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سکندري خوردن آن بسيار زياد است
و در صورت نبود نرده فرفورژه پله ممکن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد.
بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلکان منزل خويش حتما
به دست افراد متخصص و کاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند
با نصب نرده فرفورژه پله به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده
و به ويژه کودکان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد.
در ادامه به نقش پله مار پيچ و کاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

 


نقش زيبايي و کارايي بالا با نرده فرفورژه پله

 

نقش و کاربرد پله مارپيچ در منازل مسکوني
پلکان در گذشته هاي دور تاکنون وجود داشته است با اين تفاوت که
در گذشته از پله مارپيچ تنها به شکل فلزي يا آهني و فقط در راستاي
حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.
امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با اين تفاوت
که در ساخت و طراحي نرده فرفورژه پله امروزه تنها به عنوان
يک حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي کنند و طراحي هاي فوق العاده
بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني
متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است
که طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلکان پيچي به شکل ها
و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله مارپيچ فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و
روي آورده اند که نمونه هاي فوق العاده شيک و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان
در خانه هاي لوکس و مجلل به نظاره نشست که هر کدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود که براي بار نخست پا به اين منازل نهاده اند.

پله مار پيچ چوبي بسيار شيک

انواع پلکان ساده و فرفورژه

همانطور که يادآور شديم، امروزه پلکان تنها به نوع رايج و مرسوم قديمي خود
يعني نرده فرفورژه پله فلزي منتهي نمي گردد؛ بلکه مي توان نرده فرفورژه پله امروزي را
به صورت ها و اشکال مختلفي در منازل مسکوني خويش و يا کافي شاپ و رستوران،
تالار، فروشگاه هاي بزرگ و پاساژ ها و… بکار بست که علاوه بر تضمين امنيت،
زيبايي دوچنداني را به محيط اطراف خود ببخشد. بنابراين اگر قصد خريد نرده فرفورژه پله داريد،
بايد اولا به اين نکته واقف باشيد که نرده فرفورژه پله فلزي که در گذشته به شکل ساده و بي آلايش خويش مرسوم بوده
نيز کماکان وجود دارد ولي نه به همان شکل و قالب سنتي خويش؛
بلکه در قالب و طرحي جديد که با مدل هايي که در خود در طي اين سال ها ديده است،
سبب هجوم مردم به خريد نرده فرفورژه پله فلزي شده اند.
پس هنوز هم مي توان از پله مار پيچ فلزي استفاده کرد با اين تفاوت که طرح هايي
که در اين حفاظ هاي آهني امروزه در نرده فرفورژه پله کارگذاري مي شود
طبيعتا با طرح ساده گذشته بسيار متفاوت و زيباتر مي باشند
ضمن اينکه استحکام و امنيت اين نرده ها نيز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتي بالاتر تضمين سلامتي جان افراد گردد.
اما در صورتي که مي خواهيد خود را وارد يک وادي ديگري کنيد
و از طرح هاي خود را خلاص کنيد و رو به طرح هاي ديگري آوريد،
بايستي خاطر نشان کرد که امروزه شما مي توانيد نرده فرفورژه پله منزل يا هر مکان پلکاني ديگري را با جنس هاي ديگري غير از چوب نيز امتحان کنيد
تا زيبايي خاص و منحصر به فردي به فضاي اطراف خود حکمفرما سازيد.

 

در زير به معرفي برخي از اين طرح ها خواهيم پرداخت:


?- نرده فرفورژه پله چوبي


از پلکان چوبي به عنوان يکي از منحصر به فردترين و بهترين پله مارپيچ مي توان نام برد که شايد با شنيدن نام آن شما ياد خانه هاي روستايي قديمي بيفتيد که فوق العاده بانشاط و پر از طعم شيرين زندگي و سرشار از آرامش بودند. با نرده فرفورژه پله چوبي مي توانيد حس زيبايي وجود در طبيعت و روستاهاي سرسبز و پر از نشاط و آباداني را وارد منزل خويش کنيد و با طرح هاي فوق العاده لاکچري و فانتزي زيبايي که به صورت کاملا مدرن و شيک طراحي و ساخته اند، بيشترين لذت و بهره را ببريد.


?-نرده فرفورژه شيشه اي


در برخي از فروشگاه ها از پلکان شيشه اي استفاده مي کنند که طبيعتا مي توان کاربرد آن را در مکان هاي ديگري نيز گسترش داد. هر چند که کاربرد نرده فرفورژه پله شيشه اي علي رغم زيبايي منحصر به فردي که دارد، براي خانواده هايي که بچه کوچک دارند چندان گزينه مناسب و مطلوبي به نظر نمي آيد. ولي به طور کلي مي توان از اين نوع از نرده هاي چوبي نيز استفاده لازم را برد.


?-نرده فرفورژه استيل


از نرده فرفورژه پله استيل نيز مي توانيد براي تزيين دکوراسيون داخلي منزل خويش در کنار وجود امنيت بالا نيز بيشترين استفاده و بهره لازم را ببريد و به ديزاين خانه خود طرحي نو و رنگ و لعابي برجسته ببخشيد.
بنابراين به طور کلي هر يک از مدل هاي ياد شده نرده فرفورژه پله را شما مي توانيد براي خانه يا پاساژ و فروشگاه هاي زنجيره اي خويش استفاده کنيد تا در هر مکان پلکاني از وجود نرده هايي با جنس هاي مختلفي به جهت امنيت و آسايش و نيز زيباسازي محيط بيشترين استفاده و بهره لازم برده شود.
اصولا در هر محيط پلکاني بايد بلافاصله از پله مارپيچ استفاده کرد تا امنيت را در آن مکان ها برقرار ساخت. در گذشته تنها شکل نرده آهني و ساده مرسوم بود ولي امروزه مي توان از پلکان چوبي، آلومينيومي، استيل، شيشه اي و… استفاده کرد که هر کدام از آن ها را امروزه مي توان با مدل هاي هنري و فوق العاده زيبا و مدرني خريداري نمود.

منظور از نرده فلزي  چيست؟

آيا ميدانيد که يکي از بهترين راه هايي که شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ کنيد استفاده از نرده فلزي است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آساني هرآنچه را که نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد کنيد. معمولا اينطور گفته مي شود که امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که نرده فلزي  تنها يک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده فلزي  چيست؟

زماني که مي گوييم نرده فلزي  در واقع منظور اين است که اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است که به نرده فلزي  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است که يک تکه آهن که به يک شکل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني که شما از اين حفاظ ها استفاده مي کنيد مي توانيد آن ها را با اشکال مشخصي براي استفاده انتخاب کنيد که زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند کرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده فلزي  آشنا کنيم.

 

نرده آهني  چيست؟

آيا شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد، نرده آهني  است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب نرده آهني  يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب نرده آهني  و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.

 

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده آهني

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا کنيم.

کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني که شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري کنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت کنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني ديوار به نکته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور که گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يک متر تا يک متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم حائز اهميت است که ارتفاع بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 

تراکم و نوع حفاظ آهني

تراکم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديک تر خواهد بود. تراکم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

 نرده آهني  شاخ گوزني


يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده آهني  معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

 

نرده آهني  سرنيزه اي


يکي از انواع نرده آهني ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکي از انواع نوستالژيک حفاظ ها به شمار مي آيد که همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره کرد.

 

 نرده نرده آهني  ساده


نرده ديوار حفاظ ساده هم يکي از انواعي است که بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده آهني  را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين زمينه استفاده کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد که ازکنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشکيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد که بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تکرارشونده مي باشد درحاليکه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميکند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور کامل برقرارمي کند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين کننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين کيفيت ممکن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاکتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاکتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراکم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره کرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشکي، سفيد، کرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده کنيد البته توجه داشته که بهتراست تاکيد روي ارتفاع و تراکم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح کار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يک نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، کرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شرکت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يک ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميکنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عکس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت کنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراکم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يک فاکتور براي شما ارسال مي شود. فاکتورها ازطريق شبکه هاي اجتماعي وفکس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاکتورتوسط کارفرما و واريز 30% از هزينه کل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز کاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد کنيم؟

 

???امکان بازديد رايگان وجود ندارد و کارفرما خود بايد متراژ کار را اندازه بگيرد. اما همانطورکه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   کمک بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ کارمتفاوت است. ازوانت بار يا کاميون متفاوت است.
تاحد ممکن سعي مي شود که حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي کمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراکم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراکم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي کارشده در يک هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراکم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي که با چهار تراکم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي که با چهار تراکم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراکم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاکتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز کاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممکن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست که رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت کسب وکاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداکثرکيفيت ممکن ارائه مي کند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديک مشاهده کند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن کيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه کيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يک سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الکترواستاتيک تيزکاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1. مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، کارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2. مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت کرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ کار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاکتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاکتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي که دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي کنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع: حفاظ ساختمان

 

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 135 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 23:28

تابلو سازي حروف وکيوم به حروف برجسته سه بعدي گفته ميشود که يکي از جديدترين تابلوهاي تبليغاتي است و امروزه در کنار ساير تابلوهاي تبليغاتي حروف برجسته از جمله حروف استيل، حروف چلنيوم، حروف نئون پلاستيک و … بسيار مورد استقبال مشتريان قرار گرفته است.

تابلو وکيوم به دليل شکل حروف سه بعدي، از زيبايي خاصي برخوردار بوده و آن را از ساير تابلوهاي حروف برجسته متمايز کرده است. تابلو سه بعدي وکيوم به وسيله دستگاه تمام اتوماتيک و از طريق حرارت دادن پلکسي گلس، ساخته مي­شود. به گونه اي که پس از طراحي حروف، به وسيله دستگاه  CNC، الگوي کار برش داده شده و بر روي دستگاه وکيوم قرار مي گيرد. در مرحله بعد روي الگوي کار، ورق پلکسي گلس قرار گرفته و حرارت داده مي شود و درنهايت ورق حرارت ديده ساکشن شده و شکل قالب را به خود ميگيرد.

حروف برجسته تابلو وکيوم را مي­توان با تلفيقي از ساير حروف برجسته، مانند حروف استيل و در رنگ­هاي متفاوت طراحي و توليد کرد. تلفيق انواع حروف برجسته باعث ساخت زيباي تابلو وکيوم مي­شود.

قيمت تابلو وکيوم در مقايسه با ديگر تابلوهاي سه بعدي، از جمله تابلو چلنيوم، به علت مراحل ساخت آن، بيشتر بوده و تنها تفاوت آن با حروف پلاستيک و چلنيوم، برجسته بودن پلکسي رويه کار مي­باشد.

مزاياي تابلو وکيوم (حروف برجسته سه بعدي):

  • ضد آب و مقاومت بالا در برابر شرايط آب و هوايي مانند: تابش نور آفتاب، گرد و غبار، ضربه، برف و باران، رطوبت و
  • داراي قابليت اجراي نورپردازي­هاي ترکيبي و چشم نواز
  • ايجاد شکل و حالت خاص سه بعدي روي حروف
  • دوام، استحکام، يکپارچگي و عمر زياد
  • سبک و انعطاف پذير نسبت به طلق­هاي پلاستيکي
  • شبيه سازي حروف ريخته گري شده مانند برنج و آلومينيوم و ساير فلزات

zdyz_z6.jpg

تابلوهاي وکيوم به علت نوردهي، شکل فانتزي و تنوع رنگ و مدل، با ساير تابلوهاي تبليغاتي از جمله چلنيوم رقابت تنگاتنگ داشته و طرفداران زيادي دارد.

 

منبع : تابلو الماس

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : تابلو,سازی,حروف,وکیوم, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 143 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 1:45

 

ريچارد واتسون | مترجم: حامد عاملي | نشر عنوان

در اوايل سال ???? يک زن ?? ساله به نام جوي وينسنت در آپارتمان خود در لندن مرده پيدا شد. چيز قابل توجه در اين مورد اين بود که او بيش از دو سال بود که مرده بود و تلويزيون او هنوز روشن بود اين اتفاق چطور افتاده بود؟ ديگران کجا بودند؟ جواب اين است که ديگران مشغول به کار خود بودند. در گذشته وقتي کسي مي‌مرد چيز کمي از او باقي مي‌ماند. صد سال پيش شايد نامه يا نقاشي‌هايي از شما باقي مي‌ماند. ?? سال پيش عکس‌هاي کم‌رنگي از شما باقي مي‌ماند اما امروزه چيزي که از شما باقي مي‌ماند کليپ‌هاي ويدئويي، تصاوير ديجيتال، فايل هاي صوتي و ايميل‌هاي شماست. وب سايتي به نام MY lastemail.com وجود دارد که به شما قول مي دهد آخرين ايميلتان را بعد از مرگ شما بفرستد.

کتاب تامل درباره گيوتين

آلبر کامو | مترجم: قاسم رستمي | انتشارات فرهنگ جاويد

کتاب حاضر تأملات آلبر کامو است درباره‌ي مجازات اعدام. او در اين کتاب به‌نحوي مستدل و قاطع نفرت و عصيان خود را نسبت به مجازات مرگ بيان مي‌کند. به‌باور کامو انسان نه گناهکار است و نه بي‌گناه. امّا چون معصوميت امر مطلقي نيست قاضي هم فرد کامل و معصومي محسوب نمي‌شود. از اين‌رو، مجاز نيست در مورد مرگ و زندگي انسان تصميم بگيرد مگر آن‌که خود کاملاً پاک و از گناه مبري باشد، چيزي که البته ناممکن است. حق زيستن، حق طبيعي همه‌ي انسان‌هاست، حتي بدترين آن‌ها. پست‌ترين جنايتکاران و بي‌نقص‌ترين قضات در اين زمينه برابرند و به يک ميزان نگون‌بخت و همبسته‌اند. حکم مرگ تنها همبستگي بي‌چون‌وچراي انسان‌ها را از بين مي‌برد، همبستگي در برابر مرگ.

کتاب آوانگارديسم

پل وود | مترجم: احمد رحمانيان | نشر وارش

اگر بخواهيم درباره هنر چيزي بگوييم که از صدق آن کاملا اطمينان داشته باشيم، مي‌توانيم به اين بسنده کنيم که هنر يک امر قصدي است. منظور ما اين است که هنر کاري است که ما (در مقام عامل) انجام مي‌دهيم و آثار هنري چيزهايي هستند که انسان‌ها مي‌سازند. صدق اين گفته هرگز با يافته‌هاي گذشته و اخير زير سوال نمي‌رود، با يافته‌هايي چون اين که ما نمي‌توانيم يک اثر هنري را از روي سفارش توليد کنيم، اين که بداهه‌سازي جاي خاص خود را در ساختن اثر هنري دارد، اين که هنرمند ضرورتا بهترين مفسر اثر خود نيست و اين که مخاطب در نظم بخشيدن به آنچه ادراک مي‌کند نقشي مجاز و موجه دارد.

 

 

?

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : تازه,های,نشر,اسفند,ماه,98–,کاواک, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 22:15


 

چرا بايد هر روز به مجله اکالا سر بزنيم؟

امروز قصد داريم تا يکي از پربازديدترين مجله هاي اينترنتي به‌نام مجله اکالا را که در سال ?? کار خود را شروع کرده ولي توانسته بازديد زيادي بگيرد به شما عزيزان معرفي کنيم. علاوه بر معرفي، براي اعتمادسازي شما نيز همان‌طور که خود اين مجله روند تحريريه و توليد محتواي خود را شرح داده است، آن را بيان مي‌کنيم! تا شما با اطلاع کامل از روند توليد محتواي اين مجله بتوانيد جهت عمل به توصيه‌هاي اين مجله اقدام کنيد. در بخش زير توضيحات خود سايت را دراين‌باره ببينيد.

تيم مجله اکالا يکي از بزرگترين تيم هاي توليسد محتواي ايران را دارد، اين مجله از بسياري از متخصصان براي توليد محتوا استفاده ميکند.

در همين راستا تأسيس بلاگ اکالا در پاييز سال ?? و به‌دنبال آن، تلاش بي‌پايان توليدکنندگان محتواي اين مجموعه، اکنون که مجله اينترنتي اکالا به يکي از پربازديدترين مجله‌هاي اينترنتي در زمينه‌ي آشپزي، اطلاعات و اخبار بازار، مقالات زيبايي و پزشکي تبديل شده است، وظيفه‌ي خود مي‌دانيم که در روند توليد محتواي خود محتاط‌تر باشيم و با اطمينان بيشتري عمل کنيم.

جهت کسب رضايتمندي هرچه بيشتر مخاطبانمان قصد داريم تا با شفاف‌سازي در خصوص منابع اصلي به‌کاررفته جهت توليد محتوا و ترجمه، نحوه‌ي بررسي صحت مقالات و ارزش‌گذاري آن‌ها و ساير موارد مرتبط، موجبات اعتماد هرچه بيشتر شما عزيزان را فراهم کنيم.

ازآنجاکه درعصر حاضر اطلاعات به‌صورت گسترده در دسترس همگان وجود دارد و ايجاد تمايز بين مطالب واقعي و دروغين امري دشوار تلقي مي‌شود، مجله اينترنتي اکالا برآن است تا با بررسي هرچه تمام‌تر منابع اطلاعات و ايجاد اطمينان از صحت آن، محتوا و مطالب حاصل را در اختيار شما قرار دهد.

ما درمجله اينترنتي اکالا به شما کمک مي‌کنيم تا ارتباط بين سلامتي و سبک زندگي بهتر را برقرار کنيد. ما مي‌دانيم که اين مسير براي هر کس متفاوت است. بنابراين ما اينجا در خدمت تمام کساني هستيم که در زمينه‌هاي مختلف به‌دنبال پيشرفت هستند. ما در تمامي اين مسير کنار شما هستيم.

روند توليد محتوا در اکالا بلاگ چگونه است؟

تيم‌هاي تحريريه ما در قسمت آشپزي در مجله اکالا، پزشکي، زيبايي و سلامت متعهد هستند با حفظ بالاترين استانداردهاي روزنامه نگاري، تعهد اخلاقي، توليد محتوا و... تجربيات و دانسته‌هاي خود را به اشتراک بگذارند. ما تلاش مي‌کنيم راهنمايي‌هايي همه‌جانبه و بي‌طرفانه ارائه دهيم. مطالب و دستورهاي آشپزي برگرفته از تجربيات آشپزان ايراني باتجربه است و به منظور تنوع مطالب در مجله آشپزي اکالا، از سايت‌هاي آشپزي معتبر انگليسي زبان نيز کمک گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خواص مواد غذايي و مرتبط با بحث سلامتي و پزشکي نيز زير نظر پزشکان متخصص و با بهره‌گيري از معتبرترين سايت‌هايي که زير نظر مؤسسه ملي سلامت امريکا هستند، انجام مي‌شود. اين اطلاعات در مجله اکالا در بخش دانستني‌ها منتشر مي‌شوند؛ در اين قسمت علاوه بر موارد ذکر شده مي‌توانيد اطلاعات به‌روز مانند رويدادهايي مثل ولنتاين و... را نيز مشاهده کنيد. مردم ميتوانند براي مطالعه ساير دسته بندي ها و آموزش ها به اين سايت مراجعه کنند.

از تيم خبره ما بيشتر بدانيد

محتواي اکالا بلاگ توسط نويسندگان، ويراستاران، آشپزان، پزشکان و ساير همکاران واجد شرايط ايجاد و بررسي مي‌شود. تلاش تيم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پيچيده را به شکلي ساده و قابل فهم براي عموم بيان کنيم. اکالا بلاگ توانايي، تبحر و صداقت تمامي نويسندگان را مي‌سنجد و از اين طريق اسباب آسودگي مخاطبان خود را فراهم مي‌کند.

ما خالقان محتواي خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسي مي‌کنيم و به آموزش مستمر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهميت بالايي مي‌دهيم.

منابع و استنادهاي ما

ما درخصوص افزايش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتي و موضوعات پزشکي مجله اکالا به نقدها، مؤسسات تحقيقاتي و دانشگاهي داخلي و خارجي، سازمان‌هاي دولتي و انجمن‌هاي پزشکي متکي هستيم.

در تحرير هر يک از مقالات مربوط به موضوعات ذکر شده، تحقيقات کاملي انجام شده و بررسي منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندي انجام شده است. منابع اوليه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمي و آمارهاي به کار رفته در هر مقاله ذکر شده‌اند و مي‌توانيد در بخش منابع در انتهاي مقالات ما آن‌ها را بيابيد.

از نظرات شما استقبال مي‌شود

ما مصمم هستيم که بهترين تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهيم. ما مي‌خواهيم نظرات شما را بشنويم تا بتوانيم بهتر عمل کنيم. از طرفي فقط در صورتي مي‌توانيم انتظار داشته باشيم قابل اعتماد شما باشيم که شما را محوريت اصلي تمام کارهاي خود قرار دهيم. به همين دليل در تمامي مراحل از شنيدن نظرات شما استقبال مي‌کنيم.

اگر هرگونه پرسش يا صحبتي در مورد صحت يا قابليت استفاده‌ي محتواي ما داريد يا احساس مي‌کنيد که اطلاعات يک مقاله به‌روز نيست، مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه به‌راحتي اين موضوع را به­ ما اطلاع دهيد.

در نهايت اميدواريم که به اين مجله مراجعه کنيد و بتوانيد متناسب با نياز خود از آن استفاده کنيد

 

زیارت...
ما را در سایت زیارت دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هر,روز,به,مجله,اکالا,سر,بزنیم؟, نویسنده : حسن zeyarat بازدید : 147 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 1:30